10-10-11

De kop is er af

LOGO ROND.jpgZoals de titel het al zegt : “de kop is er af”. En “er” is dan onze Roparuncampagne 2011-2012.

Vandaag is het organisatiecomité voor de eerste keer samengekomen. Dat comité bestaat dit jaar uit Luc (teamcaptain), Carine, Nadine, Chris, Kim en Tom.

Het was nog maar een opstartmeeting dus echt diep zijn we nog niet geweest. Wat hebben we zoal besproken ?

Wat hebben we nodig aan “rollend materiaal” ? Resultaat : 1 kleine vrachtwagen, 2 mobilhomes, één lopersbusje (6 zitplaatsen plus voldoende bagageruimte) en 8 fietsen. Nu is het uitzoeken waar we de beste deal kunnen sluiten wat dat betreft.

Hoeveel teamleden kunnen dit jaar mee ? Uit praktische overwegingen beperken we het dit jaar tot 20 (8 lopers, 8 begeleiders, 2 mobilhome chauffeurs en 2 koks annex chauffeurs voor onze Flying Food Squad). Daarnaast hebben we ook nog een aantal “inzamelaars”, collega’s en vrienden die geen zin hebben om mee te gaan naar Parijs maar die ons wel 100% (of meer) steunen en helpen met de inzamelacties.

Welke inzamelacties houden we dit jaar ? Onze klassieke Sinterklaasactie, Paasactie en Tombola komen zeker terug net als onze jogging en onze wandeling. Rond die twee laatste acties gaan we wel meer en vooral vroeger reclame maken. Om onze collega’s bij VIVIUM en P&V (het merendeel van het team is tenslotte nog altijd daar tewerkgesteld) minder te belasten hebben we besloten om onze wafelactie dit jaar eens over te slaan.

En uiteraard blijft ook de zoektocht naar sponsors, grote en kleine, verder door gaan. Dankzij de steun van de P&V Groep kunnen we de eerste en wellicht belangrijkste factuur, het inschrijvingsgeld, alvast voldoen. Voor de andere rekeningen hebben we nog wel wat tijd.

We’re in business !

20:39 Gepost door Teamcaptain Luc | Permalink | Commentaren (0) | Tags: roparun, team231, start |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.